Strona 1 z 1

Polar minky sklep internetowy

: 27 lis 2017, 14:43
autor: mariusznowak
Czy sklep, który oferuje tkani dla dzieci to dobry pomysł na biznes?

Właśnie ten wpis ma wykazać, że każdy biznes właściwie zaplanowany może przynieść dochód jego właścicielom. Po pierwsze trzeba podkreślić fakt, iż sklep internetowy winien być rozszerzeniem sklepu stacjonarnego, który sprzedaje podobny asortyment. W opisywanym przez nas przypadku są to księgowość radom. Tak, więc odradzam budowanie biznesu wyłącznie o handel w Internecie. Sporo osób zada pytanie, czemu mam taką opinię na ten temat?

Będę starał się to objaśnić na przykładzie księgowość radom. Na początku trzeba uwzględnić miesięczne obciążenia, które wiążą się z prowadzeniem takiego sklepu z tkaninami dziecięcymi. Podstawą jest składka ZUS. O ile w początkowych dwóch latach przedsiębiorca może odprowadzać preferencyjną składkę ZUS, o tyle nie jest to aż tak ważna pozycja w bilansie zysków i strat. Inaczej już to wygląda po okresie 2 lat od założenia firmy. Obowiązująca danina dla ZUS to rząd 1100 zł miesięcznie.

Następny koszt przy tylko samym sklepie internetowym z tkaninami dziecięcymi to jego marketing w wyszukiwarce internetowej. Celowo już pominąłem stworzenie samego sklepu internetowego - jest to jednorazowy zakup i można go pominąć w miesięcznym bilansie kosztów. Wracający do promocji strony w Internecie. Trzeba wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania. Przykładowo dla księgowość radom koszt miesięczny to rząd od 150 do 200 zł. Takich fraz musimy mieć kilkanaście. Łatwo policzyć, iż za ten sposób promocji sklepu internetowego wydamy około 2 tysięcy zł miesięcznie. Do tego należy doliczyć pozostałe koszty związane z promocją. Należą do nich między innymi marketing na forach, itp. Rezultat pozycjonowania sklepu na hasło: nie pojawią się z dnia na dzień. Tak więc w początkowej fazie należy pomyśleć o innym kanale sprzedaży oferowanych tkanin dziecięcych. Przydatne może być Allegro lub inne platformy aukcyjne. Natomiast wystawienie oferty wiąże się z kolejnymi opłatami i to nie małymi. Koszt za wystawienie jednego produktu oscyluje w graniach od 1 zł do kilkunastu zł. Wszystko zależy od zaznaczonych opcji promocji. Więc każdy sam może sobie to podsumować i odpowiedzieć na pytanie czy jest to rentowne.